15 Ekim 2009 Perşembe

Yalın-Gelme





Duydum ki çok pişmanmışsın ...
Gecen gözyaşıyla dolmuş
Sana deli gibi aşıkken
Tükettin bu kalbe yan
Seni çok sevmiştim inan
Sana gözü bakarken
Kaybettiğin aşkına yan
Seni canım bilmiştim inan

....
Gelme bunca yılın ardından
Dönme yeniden başlayamam
Son sözün hala rüyalarımda
Kalbim yorgun artık dayanamam
Yeniden başlamaya

...
Dönüş yok ki her hatadan
Gözlerde bitmişse
Yürekte aranmaz inan
Sana gözü bakarken
Kaybettiğin aşkına yan
Seni çok sevmiştim inan
Sana deli gibi aşıkken
Kaybettiğin aşkına yan
Seni canım bilmiştim inan
...

Gelme bunca yılın ardından
Dönme yeniden başlayamam
Son sözün hala rüyalarımda
Kalbim yorgun artık dayanamam
Yeniden başlamaya



1 yorum:

MAVİ TUTKU dedi ki...

Hayat ne tuhaf. canım dediğin canım bildiğin, öyle bir zaman geliyorki, hata hata üstüne, yanlış yanlış üstüne yapıyor ve adeta insanı canından ediyor..

Related Posts with Thumbnails