6 Eylül 2009 Pazar

Mimlenmişiim :)

Bi süredir bloguma bakmadığım için görmemişim mimlendiğimi :)
İlk başta Mert İNAN'a teşekkür ediyorum çok ilk mimimi ondan aldığım içiin.
Kendimle ilgili 7 ilginç şey neymiş :)
hangisinden başlasam bilmemki :P
1-Önyargılı olanlardan nefret etmeme rağmen aşırı önyargılı biriyim :)
2-Tam bir uyku hastasıyım 18 saat uyuduğum günü biliyorum
3-Çabuk ağlayabilen biriyim.Durup dururkende ağlayabiliyorum.
4-Böceklere karşı fobim var.Resmini görmemle ekrandan kaçıyorum :D
5-Duygusal film izleyemiyorum.Bir süre sonra gözyaşlarımdan ekranı göremeyecek hale geliyorum
6-Eğer fazla zorlanırsam,ısrar edilirse beklenmeyen tepkiler verebilirim :)
7-Garip takıntılarım var..Evden çıkmadan önce en az 9 kere pencereleri kontrol etmek gibi..
Şimdi ben daha yeni olduğum için bide fazla bakamadığım için 7 kişi bulamasamda olur dimi ^^

"lp bide butterfly var sizde açın artık hıh.

Gelelim kurallaraa..

Sizi mimleyene teşekkür edin..
Ve mimleyenin blog linkini yayınlamayıda unutmayın..
Mim logosunu yayınlayın..
7 bloggeri mimleyin.. Bunların linklerini yayınlayın
Mimlediklerinizi haberdar edin..
Kendiniz hakkında en ilginç 7 şeyi yazın..



Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails