2 Eylül 2009 Çarşamba

Yağmur..

Ankarada yağmur yağdı bu gece..Hep içimde kalmış bir takım üzüntüleri alıp götürdü benden.Sanki benim yerime o ağlar gibiydi.Benim yerime o üzülür gibiydi.Gözyaşları akarken bi yandanda haykırdı dünyaya..Benim bağıramadıklarımı,söylemek isteyipte sustuklarımı o anlattı.Gözlerimi kapattım,yağan yağmurun sesindeki huzura bıraktım kendimi..Benim yerime ağlayıp rahatlamıştı o.Yavaş yavaş içimdeki üzüntüler giderken o yağmur sesinin huzuru kapladı içimi.Sonra yüzümde hafif bir gülümseme belirdi,içimdeki mutluluğu,huzuru anlattı yağmura,teşekkür etti.Gözlerimi açtım yavaşça,yine etraf birden aydınlandı,sonrada bir gürültü.Hala bitmemişti demekki söyledikleri yağmurun..Onunda rahatlamasını diledim bu yağmurda.O an aklımdan geçen tek şey huzurdu.Yine hayal kurmaya başladım.Acı çekmeyi bırakıp olanları kabul ettim.Yağmur yavaşladı ve yavaşça yok oldu.Derin bir nefes aldım.Sanki içimi temizlemişti bu yağmur.Sanki o ağladığında gözyaşları içimden geçip içimdeki tüm üzüntülerimi alıp götürmüştü..Şimdide bedenime sessizlik çöktü..
Yalın-Yağmur...

Kışla yaz gibiydik,sen kar tanesi ben güneş
Çözmek zor bu buzları yalvarsam ne farkeder
Çocukça kavgalar bunlar mazaretler
Sebebimiz olmuş yabancı gözler
Kışla yaz gibiydik,hep aramızda bir yarış

Belki sen birinci ya da ben ne farkeder
Çocukça kavgalar bunlar mazaretler
Sebebimiz olmuş yalancı gözler
Bir küçük yağmur damlası kadar

Değerim yok mu sende?
Güz ayrıldığımız gündür kimbilir kaçı bitmiş
Gözyaşı yok bende....

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails